top of page

REVIEW: Garnier Micellair Water

Hey allemaal,

Heb jij al gehoord van het Garnier Micellair Reinigingswater in olie? Toen ik het product op internet zag, kon ik niet wachten om het te kopen! Reinigingswater met olie? Het leek me raar. Sinds ik deze heb kan ik niet meer zonder! Daarom leek het me tijd voor een nieuwe review.

Elk merk heeft wel een micellair water in hun assortiment. Maar een micellair water met olie? Dat is iets nieuws. Het product belooft je huid te reinigen en al je make-up te verwijderen. Van lippenstift tot eyeliner. Zelfs waterproof! Je huid zou erna zacht en fris blijven.

Maar werkt het wel?

JA! Je herkent het water door het geel kleurtje. Dat staat voor araganolie. Garnier heeft ook twee andere micellair waters. De groene, die ideaal is voor een gevoelige huid en de roze voor een normale huid. In het begin dacht ik dat dit product te ‘vettig’ ging zijn door de olie die er in zit. Maar dat is helemaal niet het geval. Het maakt je huid heel zacht! Voor je het gebruikt moet je goed schudden zodat de olie en het water met elkaar mengen. Je hoeft helemaal niet hard te wrijven over je gezicht, want van de eerste keer wordt de make-up al opgenomen door het micellair water. Na het aanbrengen van het micellair water, moet je het ook niet afspoelen Dat is ook al zeker een pluspunt! Het heeft ook een licht zoete geur, wat ik er heel aangenaam aan vind!

Wat ook heel belangrijk is, is de prijs. Die valt volgens mij heel goed mee! Garnier Micellair water kost €6,49 en kan je in elke drogisterij wel vinden. Hieronder vindt je een fotootje van de ingrediënten ervan, want dit kan bij sommigen een probleem zijn.

Zoals jullie wel kunnen merken, ben ik heel enthousiast over dit product! Als dit flesje op is, zal ik zeker nog eentje gaan kopen. Je voelt echt wel een verschil met een andere micellair water. Bij deze blijft mijn huid echt heel zacht en voelt ook veel frisser. Exact wat het belooft!

Hebben jullie dit product al? En wat vinden jullie ervan?

XOXO Sara

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page