top of page

MAKEUP ACADEMY

Hallo allemaal,

In deze blog ga ik het hebben over een leuk make-up merk, namelijk MUA of MAKEUP ACADEMY. Het is een Brits merk, die sinds kort ook te koop is in Belgische winkels, onder andere de Kruidvat. Ik ben er vooral gek op door zijn kleurtjes en de prijs. Ze zijn héél goedkoop. Voor elke palletje betaal je ongeveer €6.00. Dat is toch echt niets voor z’n pareltjes? Ik heb drie verschillende paletten en ik ben er dol op! De kleurtjes spreken mij vooral aan omdat ze zo natuurlijk zijn. Ik hou niet zo van de hele felle kleuren op mijn ogen, geef mij maar zachte tinten! Zoals veel andere eyeshadow Paletten van bijvoorbeeld Naked of NYX hebben ook deze kleurtjes één voor één namen. Wat er ook heel leuk aan is, is dat alle paletten zowel matte als shimmer kleurtjes hebben.

De eerste pallet heet ‘Elysium Palette’. Het bestaat uit 10 kleurtjes, voornamelijk Nude ones. Maar voor de gedurfden is er ook een donker paars en een hele donker groen.

De volgende is een eye + face palette: ‘Rhapsody Eyeshadow Palette’. Hierin zijn 2 cream metallic en 10 powder eyeshadows. De kleuren zijn heel licht, zo heb je verschillende soorten paars, peach, grijs en lichtbruin.

De laatste pallet ‘Undress Me Too’ is een witte pallet met weer Nude kleuren, maar ook een zwart. De pallet bestaat uit 8 shimmers en 4 matte. De kleur grijs komt hier ook vaak in voor (in verschillende tinten), maar ook een gouden en bronzen.

Het enige wat een beetje jammer is, is dat je echt veel make-up moet nemen voordat je echt iets ziet op je ogen. Behalve bij de shimmer, deze zijn heel gepigmenteerd.

Make up of the day:

Primer – Max Factor (face infinity) Foundation – L’Oréal Paris (number 15) Pressed powder Fit Me – Maybelline New york (Soft Honey 315) Contour – Makeup Revolution London (ultra contour palette) Banana powder – Makeup Revolution London (ultra contour palette) Highlight – Makeup Revolution Londen (ultra contour palette) Eyeshadow – MUA (Rhapsody Palette) Eyeliner – Sleek Mascara – L’Oréal Paris (Miss Hippie) Eyebrows – NYX (Eyebrow cake powder 05, brunette) Lipstick – Sleek (Liquer) Fixing spray – L’Oréal Paris (Infallible) Hebben jullie al een MUA oogschaduwpallet? Zo ja, wat vinden jullie er van?

XOXO Sara

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page